Timesoft

Osobní stránky webkonzultanta

3. affiliate konference

Včera (15.5.2013) proběhla již v pořadí 3 affiliate konference pořádaná firmou Vivnetworks. Na předchozích dvou akcích jsem nebyl, protože o nějakém affiliate jsem nic nevěděl. Mám tedy oproti ostatním notný skluz. Ale já se nedám, já je doženu 🙂

Pln očekávání jsem tedy včera vyjel, přece jen nějaký ten affiliate web už vlastním a chtěl jsem zjistit, co dělat lépe, tak aby i zisky byly větší. Program sliboval zajímavé přednášky a workshopy:

08:50 Úvod
09:00 Jak maximálně vytěžit audienci pomocí e-mailingu
09:50 Affiliate řešení slevového agregátoru
10:20 Jak se stát miláčkem vyhledávačů
10:50 Přestávka
11:15 Analýza klíčových slov
11:50 Zvyšování konverzního poměru v praxi
12:30 Oběd
13:30 Setkání s TOP 10 inzerenty
14:30 Workshopy
17:30 Afterparty

Jediného, čeho jsem se neúčastnil byla závěrečná afterpárty (možná k mé škodě), ale jsa balík z Ostravy, který se tak často do Prahy nedostane, a při tom krásném včerejším počasí, jsem raději vyrazil se cournout do města.

První přednáška o e-mailingu byla z mého dosavadního pohledu na e-mail marketing velmi přínosná. Přece jen dnes již nestačí po lidech chtít jen e-mailovou adresu, ale je lépe chtít víc informací a lépe tak cílit na konkrétního zákazníka. Pokud si tohle někdo uvědomí, má pak větší šanci na konverzi.
O prezentaci Ľubomíra Jochima jsem byl zpočátku skeptický, přece jen slevové portály rostou jak houby po dešti a pokud k tomu přidám ještě partnery, není místo na netu, kde byste o nějaký slevový portál nenarazili. Dost mě proto zarazila věta o každoročním růstu takových portálů o 10%. Zazněly však i další informace o vývoji a dalších možnostech, a já se začal na slevové portály dívat kapku jinak.

Na prezentace Pavla Ungra jsem se vyloženě těšil. Tohohle člověka sleduji již nějakou dobu, viděl jsem pár jeho vystoupení, a vždy má co říct, ještě nikdy jsem neodcházel bez nějaké informace, novinky, kterou jsem měl touhu okamžitě vyzkoušet. Nejinak tomu bylo i včera – první přednáška o SEO a druhá pak o analýze klíčových slov. Jak jedna, tak druhá byla super. U analýzy klíčových slov, i když byla značně zhuštěna, jsem si například uvědomil, co dělám blbě, co je potřeba zlepšit. I když jsou návody na analýzy klíčových slov na internetu dostupné – ať už od Marka Prokopa, nebo od Včeliště – vždycky mi něco podstatného unikalo, aby to bylo tip top. Po včerejšku musím na svých projektech vyzkoušet nové znalosti. Pavle díky.

Další, pro novice informace našlapanou, přednáškou byla ta od Honzy Kvasničky. Další člověk, od kterého člověk načerpá v tomto (a nejen v tomto) oboru kvanta informací. Nejinak tomu bylo i včera, kdy Honza mluvil o tom jak zvětšit konverzní poměr. Nejprve to vzal teoreticky a následně na ukázkách demonstroval, co je kde blbě, co by se dalo zlepšit. Potěšily mě mé kuchyňské roboty, kdy se snažím testy, recenzemi robotů pomoci lidem před nákupem. Nechci tvrdit, že je web bez chyby, stále je co zlepšovat, ale díky včerejšku Honzové prezentaci (která je i na jeho stránkách), vím co a jak.

Po obědě následovalo setkání s 10TOP inzerenty. Nebylo to špatné, vyřídil jsem, co jsem chtěl, ale tady bych možná pro příště vyhradil více času a pozval více inzerentů. Rád bych třeba poznal další možnosti, setkal se s lidmi, navázal případné kontakty.

Pak již následovaly dva workshopy. První, na který jsem se přihlásil, mě moc nenadchl – Mário Roženský a Jak na úspěšný affiliate program. Bohužel špatně jsem si přečetl popis a místo mnou očekávaných informací ala Honza Kvasnička, jsme se bavili o inzerentech. Hold v některých pojmech ještě plavu. Druhý workshop bych už o poznání lepší a i když projev Michala Majgota byl takový mdlý, bez náboje (jo bývalý učitel hodnotí i tyhle věci 🙂 ), tak určitě sdělil hodně informací, ze kterých asi nejde vybrat to nejpodstatnější. Co mě překvapilo, by jeho pohled na programy s peněžními půjčkami, u kterých jsem si myslel, že to je přecpaná oblast. Sice je, ale proč to nezkusit, místečko na trhu se snad ještě najde… 🙂

Celkově včerejší akci hodnotím velmi přínosně. Vivnetworks se povedlo uspořádat a organizačně zvládnout hodně povedenou akci. Díky.

Líbil se vám článek? Sdílejte jej prosím:

1 Comment

  1. Bohužel jsem nebyl ani na této… ale příště to napravím.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

© 2024 Timesoft

Autor šablony Anders NorenNahoru ↑